Оголошення Новий асенізатор КрАЗ 5233 продане і не бере участі в пошуку!
Схожі оголошення
Продано
1/2
Марка:
КрАЗ
Модель:
5233
Тип:
асенізатор
Об'єм:
6 м³
Вантажопідйомність:
9900 кг
Власна вага:
11000 кг
Повна маса:
20900 кг
Місце розташування:
Україна Киев
Дата розміщення:
понад 1 місяць
Autoline ID:
YV25721
Опис
Модель:
МВМ-36
Габаритні розміри:
7.8 м × 2.5 м × 2.8 м
Паливний бак:
350 л
Кузов
Скринька для інструментів:
Цистерна
Насос для відкачування/закачування:
Тип:
гідравлічний
Вакуумний насос:
Система промивання цистерни:
Двигун
Марка:
ЯМЗ 238ДЕ2
Тип:
V-подібний
Потужність:
330 к. с. (243 кВт)
Паливо:
дизель
Об'єм:
14000 см³
Кількість циліндрів:
8
КПП
Марка:
ЯМЗ 2381-36
Тип:
механіка
Кількість передач:
8
Осі
Кількість осей:
2
Колісна формула:
4x2
Підвіска:
ресора/ресора
Розмір гуми:
12.00R20 (320R-508)
Гальма:
барабанні
Гальма
ABS:
Кабіна
Спальне місце:
Автомагнітола:
Електросклопідйомники:
Додаткові фари:
Додаткова комплектація
Резервуар для води:
Стан
Стан:
новий
Додаткова інформація
Колір:
помаранчевий
З іншими моделями можна ознайомитись на сайті https://kievspecteh.com/
Муловсмоктувальна машина МВМ-36 на шасі КрАЗ 5233, призначена для вакуумного очищення колодязів, зливової і каналізаційної мереж від мулу і його транспортування до місця вивантаження.
До складу спеціального обладнання входять цистерна, вакуумний насос з приводом, всмоктуюча стріла, гідравлічна, пневматична та електрична системи і додаткове обладнання.
Управління здійснюється віддалено, а вивантаження проводиться шляхом перекидання цистерни.
КрАЗ 5233 - з колісною формулою 4х2, використовується для перевезення різного виду вантажів та спеціального обладнання та експлуатації по дорогах з твердим покриттям, в тому числі з кругляка і щебеню, а також по грунтових дорогах.
Рульовий механізм в даному шасі механічний з гідропідсилювачем або інтегрального типу з вбудованим гідропідсилювачем. Двигун дизельний, V-образний з турбонаддувом. Коробка передач - механічна, двухдіапазонна, восьмиступінчаста. Зчеплення - сухе, однодискове
Гальмівна система якісна , двоконтурна з роздільним пневматичним приводом. Гальмівні механізми - барабанного типу з внутрішніми колодками.
Кузов автомобіля складається з кабіни та бортової платформи, або без неї (шасі для кріплення різноманітного обладнання), які кріпляться на рамі. Кабіна складається з капотного відділення і пасажирського відділення. Рама східчастого типу, посилена вкладишами для забезпечення оптимальної жорсткості при експлуатації у важких дорожніх умовах. Лонжерони виготовлені з гарячокатаного швелера легованої сталі, поперечки — штамповані з якісної конструкційної сталі.
С другими моделями можно ознакомиться на сайте https://kievspecteh.com/
Муловсмоктувальна машина МВМ-36 на шасси КрАЗ 5233, предназначена для вакуумной очистки колодцев ливневой и канализационной сетей от ила и его транспортировки к месту выгрузки.
В состав специального оборудования входят цистерна, вакуумный насос с приводом, всасывающая стрела, гидравлическая, пневматическая и электрическая системы и дополнительное оборудование.
Управление осуществляется удаленно, а выгрузка производится путем опрокидывания цистерны.
КрАЗ 5233 - с колесной формулой 4х2, используется для перевозки различного вида грузов и специального оборудования и эксплуатации по дорогам с твердым покрытием, в том числе из булыжника и щебня, а также по грунтовым дорогам.
Рулевой механизм в данном шасси механический с гидроусилителем или интегрального типа со встроенным гидроусилителем. Двигатель дизельный, V-образный с турбонаддувом. Коробка передач - механическая, двухдиапазонна, восьмиступенчатая. Сцепление - сухое, однодисковое
Тормозная система качественная, двухконтурная с раздельным пневматическим приводом. Тормозные механизмы - барабанного типа с внутренними колодками.
Кузов автомобиля состоит из кабины и бортовой платформы, или без нее (шасси для крепления различного оборудования), которые крепятся на раме. Кабина состоит из капотного отделения и пассажирского отделения. Рама ступенчатого типа, усиленная вкладышами для обеспечения оптимальной жесткости при эксплуатации в тяжелых дорожных условиях. Лонжероны изготовлены из горячекатаного швеллера легированной стали, поперечины - штампованные из качественной конструкционной стали.