Бульдозер Komatsu D 61 PX-23



























































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця



- Zusätzliche Hydraulik
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Verwendungszweck: Bauwesen
Seriennummer: KMT0D120J01030245
Antriebsstrang
Antrieb: Raupe
Motormarke: SAA6D107E-2*
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Zustand der Bereifung vorne: 80
Emissionsniveau: Stage IIIB / Tier IV interim
Lieferbedingungen: EXW
Transportabmessungen (L x B x H): 5,48x3,53x3,18
Produktionsland: JP
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Antoon Schroder, Dennis van Loon oder Jeroen Rijk, um weitere Informationen zu erhalten.
Drivanordning: Larvefødder
Motorfabrikat: SAA6D107E-2*
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Serienummer: KMT0D120J01030245
Kontakt Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk for yderligere oplysninger
- Additional hydraulics
= More information =
General information
Field of application: Construction
Serial number: KMT0D120J01030245
Drivetrain
Drive: Track
Make of engine: SAA6D107E-2*
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Front tyres / undercarriage remaining: 80
Emission level: Stage IIIB / Tier IV interim
Delivery terms: EXW
Transport dimensions (LxWxH): 5,48x3,53x3,18
Production country: JP
Additional information
Please contact Antoon Schroder, Dennis van Loon or Jeroen Rijk for more information
Ámbito de aplicación: Construcción
Número de serie: KMT0D120J01030245
Cadena cinemática
Propulsión: Oruga
Marca motor: SAA6D107E-2*
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información adicional
Restante de neumáticos delanteros: 80
Nivel de emisión: Stage IIIB / Tier IV interim
Terminos de entrega: EXW
Dimensiones de transporte (LaxAnxAl): 5,48x3,53x3,18
País de producción: JP
Información complementaria
Póngase en contacto con Antoon Schroder, Dennis van Loon o Jeroen Rijk para obtener más información.
Domaine d'application: Construction
Numéro de série: KMT0D120J01030245
Transmission
Commande: Chenille
Marque moteur: SAA6D107E-2*
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Autres informations
État neuf pneus avant: 80
Niveau d'émission: Stage IIIB / Tier IV interim
Conditions de livraison: EXW
Dimensions du volume de transport (L x l x H): 5,48x3,53x3,18
Pays de production: JP
Informations complémentaires
Veuillez contacter Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk pour plus d'informations
- Aanvullende hydraulica
= Bijzonderheden =
Trimble
= Meer informatie =
Algemene informatie
Toepassingsgebied: Bouw
Serienummer: KMT0D120J01030245
Aandrijving
Aandrijving: Rups
Merk motor: SAA6D107E-2*
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Resterend profiel voorbanden: 80
Emissieklasse: Stage IIIB / Tier IV interim
Leveringsvoorwaarden: EXW
Afmetingen (LxBxH) (m): 5,48x3,53x3,18
Productieland: JP
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Antoon Schroder, Dennis van Loon of Jeroen Rijk
Napęd: Gąsienica
Marka silnika: SAA6D107E-2*
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer serii: KMT0D120J01030245
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Antoon Schroder, Dennis van Loon lub Jeroen Rijk
Condução: Rasto
Marca do motor: SAA6D107E-2*
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de série: KMT0D120J01030245
Contacte Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk para obter mais informações
Привод: Гусеница
Марка двигателя: SAA6D107E-2*
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Серийный номер: KMT0D120J01030245
Свяжитесь с Antoon Schroder, Dennis van Loon или Jeroen Rijk для получения дополнительной информации
Körning: Spår
Motormärke: SAA6D107E-2*
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Serienummer: KMT0D120J01030245
Kontakta Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk för mer information