Фронтальний навантажувач Volvo L 260 H (CDC + BSS)







































































Якщо ви вирішили купувати техніку за низькою ціною, переконайтеся, що ви спілкуєтеся з реальним продавцем. Дізнайтеся якомога більше інформації про власника техніки. Один із способів обману - це представляти себе за реально існуючу компанію. У разі виникнення підозр повідомте про це нам для додаткового контролю, через форму зворотного зв'язку.
Перш ніж ви вирішите зробити покупку, уважно вивчіть кілька пропозицій з продажу, щоб зрозуміти середню вартість обраної вами моделі техніки. Якщо ціна вподобаної пропозиції набагато нижче аналогічних пропозицій, задумайтеся. Значна різниця у вартості може вказувати про приховані дефекти або про спробу продавця здійснити шахрайські дії.
Не купуйте товари, ціна яких значно відрізняється від середньої ціни на аналогічну техніку.
Не давайте згоди на сумнівні застави і передоплати товару. У разі сумнівів не бійтеся уточнювати деталі, просіть додаткові фотографії і документи на техніку, перевіряйте справжність документів, задавайте питання.
Найпоширеніший тип шахрайства. Нечесні продавці можуть запитувати певну суму авансу для «броні» вашого права на покупку техніки. Таким чином шахраї можуть зібрати велику суму і зникнути, більше не виходити на зв'язок.
- Переказ передоплати на карту
- Не вносьте передоплату без оформлення документів, що підтверджують процес передачі грошей, якщо під час спілкування продавець викликає сумніви.
- Переказ на рахунок «довіреної особи»
- Подібні прохання повинні насторожувати, скоріше за все, ви спілкуєтеся з шахраєм.
- Переказ на рахунок компанії зі схожою назвою
- Будьте пильні, шахраї можуть маскуватися під відомі компанії, вносячи незначні зміни в назву. Не переводьте кошти, якщо назва компанії викликає сумніви.
- Підстановка власних реквізитів в інвойс реальної компанії
- Перш ніж робити переказ, переконайтеся в правильності зазначених реквізитів, і чи належать вони до зазначеної компанії.
Контакти продавця




- Systém odpružení výložníku
= Další informace =
Tvar podvozku: kink
Značka motoru: D13J
Označení CE: ano
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Sériové číslo: VCEL260HL00001089
- CDC
- Gestängeaufhängung
- Joystick-Steuerung
- Kotflügel
- Standard Tieflöffel
- Wägesystem
- Zusätzliche Hydraulik
= Weitere Informationen =
Technische Informationen
Fahrgestellform: Knick
Motormarke: D13J
Funktionell
CE-Kennzeichnung: ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Seriennummer: VCEL260HL00001089
Weitere Informationen
Zustand der Bereifung vorne: 80
Zustand der Bereifung hinten: 70
Leistung der zusätzlichen Hydraulik: 252 l/min
Emissionsniveau: Stage IV / Tier IV final
Lieferbedingungen: EXW
Transportabmessungen (L x B x H): 9,47x2,4x3,72
Produktionsland: SE
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Antoon Schroder, Dennis van Loon oder Jeroen Rijk, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bomaffjedringssystem
= Yderligere oplysninger =
Chassistype: sættevogn
Motorfabrikat: D13J
CE-mærke: ja
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Serienummer: VCEL260HL00001089
Kontakt Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk for yderligere oplysninger
- Additional hydraulics
- Boom suspension
- Comfort drive control (CDC)
- Joystick control
- Mudguards
- Standard digging bucket
- Weighloader
= More information =
Technical information
Chassis type: articulated
Make of engine: D13J
Functional
CE mark: yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Serial number: VCEL260HL00001089
Other information
Front tyres / undercarriage remaining: 80
Rear tyres remaining : 70
Output of the auxiliary hydraulics: 252 l/min
Emission level: Stage IV / Tier IV final
Delivery terms: EXW
Transport dimensions (LxWxH): 9,47x2,4x3,72
Production country: SE
Additional information
Please contact Antoon Schroder, Dennis van Loon or Jeroen Rijk for more information
- Sistema de suspensión de pluma
= Más información =
Información técnica
Tipo de chasis: articulado
Marca motor: D13J
Funcional
Marcado CE: sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Número de serie: VCEL260HL00001089
Información adicional
Restante de neumáticos delanteros: 80
Restante de neumáticos traseros: 70
Salida de elementos hidráulicos adicionales: 252 l/min
Nivel de emisión: Stage IV / Tier IV final
Terminos de entrega: EXW
Dimensiones de transporte (LaxAnxAl): 9,47x2,4x3,72
País de producción: SE
Información complementaria
Póngase en contacto con Antoon Schroder, Dennis van Loon o Jeroen Rijk para obtener más información.
- Système de suspension de rampes
= Plus d'informations =
Informations techniques
Forme du châssis: coude
Marque moteur: D13J
Pratique
Marquage CE: oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro de série: VCEL260HL00001089
Autres informations
État neuf pneus avant: 80
État neuf pneus arrière: 70
Rendement des autres appareils hydrauliques: 252 l/min
Niveau d'émission: Stage IV / Tier IV final
Conditions de livraison: EXW
Dimensions du volume de transport (L x l x H): 9,47x2,4x3,72
Pays de production: SE
Informations complémentaires
Veuillez contacter Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk pour plus d'informations
- Gémfelfüggesztési rendszer
= További információk =
Alváz alakja: kink
Motor márka: D13J
CE-jelölés: igen
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Sorszám: VCEL260HL00001089
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Antoon Schroder, Dennis van Loon vagy Jeroen Rijk-vel
- Boom suspension system
= Ulteriori informazioni =
Forma del telaio: perno
Marca del motore: D13J
Marchio CE: sì
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Numero di serie: VCEL260HL00001089
- Aanvullende hydraulica
- Comfort drive control (CDC)
- Last compensator
- Spatborden
- Standaard graafbak
- Stuurknuppel
- Weegsysteem
= Meer informatie =
Technische informatie
Chassisvorm: knik
Merk motor: D13J
Functioneel
CE markering: ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Serienummer: VCEL260HL00001089
Overige informatie
Resterend profiel voorbanden: 80
Resterend profiel achterbanden: 70
Vermogen van aanvullende hydraulica: 252 l/min
Emissieklasse: Stage IV / Tier IV final
Leveringsvoorwaarden: EXW
Afmetingen (LxBxH) (m): 9,47x2,4x3,72
Productieland: SE
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Antoon Schroder, Dennis van Loon of Jeroen Rijk
- Układ zawieszenia wysięgnika
= Więcej informacji =
Rodzaj podwozia: wyboczenie
Marka silnika: D13J
Oznaczenie CE: tak
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer serii: VCEL260HL00001089
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Antoon Schroder, Dennis van Loon lub Jeroen Rijk
- Sistema de suspensão da lança
= Mais informações =
Tipo de chassis: articulado
Marca do motor: D13J
Marca CE: sim
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de série: VCEL260HL00001089
Contacte Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk para obter mais informações
- Система подвески стрелы
= Дополнительная информация =
Тип шасси: шарнирное
Марка двигателя: D13J
Знак CE: да
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Серийный номер: VCEL260HL00001089
Свяжитесь с Antoon Schroder, Dennis van Loon или Jeroen Rijk для получения дополнительной информации
- Systém zavesenia výložníka
= Ďalšie informácie =
Tvar podvozku: kink
Značka motora: D13J
Označenie CE: áno
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Výrobné číslo: VCEL260HL00001089
- Bomupphängningssystem
= Ytterligare information =
Chassiform: kink
Motormärke: D13J
CE-märkning: ja
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Serienummer: VCEL260HL00001089
Kontakta Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk för mer information